מ.י.מ.א   המרכז הישראלי למניעת אלימות


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח


 
שירות הוא מקצוע. שירות מחייב אותנו לראות דברים מנקודת מבטו של הלקוח ולהגיב אליו בחכמה. זהו המפתח להצלחתו של הארגון, אך גם להצלחתו ולשביעות רצונו של נותן השירות. שירות ברמה גבוהה דורש ידע ורמה גבוהה של מיומנות.
שירות דורש התמודדות מתמדת עם לקוחות ועם מצבים שונים, אך ההתמודדות עם אלימות שונה מאוד באופייה, זוהי התמודדות שנותן השירות אינו מתורגל בה והתגובה אליה מורכבת.
לקוחות אלימים פוגעים במתן השירות ללקוחות אחרים ובמקרים מסוימים מסכנים את נותן השירות. ניתן לזהות את הלקוחות האלימים ולהתמודד איתם מראש בצורה המונעת את התפרצות האלימות. כלים אלו מעלים את ביטחונם של נותני השירות ומאפשרים יצירת סביבה נעימה וייחודית.
פעילויות:
-          סדנאות חווייתיות מעשיות לנותני שירות בהתמודדות עם אלימות.
-          תהליך יצירת סביבה מונעת אלימות.
-          הרצאה: "הלקוח תמיד צודק?" – על אלימות, שירות ומה שביניהם.
-          הלקוח במרכז: סדנה להבנת המצבים בהם נוצרת אלימות ומניעתם.

מ.י.מ.א המרכז הישראלי למניעת אלימות  משרד: 077-2190150 ; כתובת דוא"ל:  mima@alimut.co.il